پولاریس

مینویسم زیرا این تنها یادآور وجود من است

منم همینطور

yeganeh. dokht ۱۴۰۲/۶/۲۱، ۲۲:۰۲

اگر حس می کنی که تنهایی ...

اگر رویایی داری اما با وجود تلاش های زیادی که کردی بخاطر شرایط موجود نتونستی بهش برسی 

اگر احساس شکست و بی ارزش بودن می‌کنی و هزار تا اما و اگر دیگه ...

خواستم بگم که منم مثل تو ام:) 

دنیا داره به سمتی می‌ره که همه سعی میکنن یه نسخه ی بی نقص از خودشون رو به نمایش بذارن و همین باعث شده که بیشتر از قبل خود سانسوری کنیم و بابت هر حس بدی که داریم خودمون رو سرزنش کنیم و جای  تجربه و خطا کردن برای همدیگه  نذاشتیم 

حس شکست و غم بخشی از وجود یه آدمه

و همه ی اینا باعث میشه که بیشتر درک کنیم و یه مسئله رو از زوایای مختلف بررسی کنیم  

منم بارها و بارها با این حس ها زندگی کردم 

طوری که هفته ی پیش بخاطر یه مسئله ای کلا خوابم بهم ریخت و چهار روز نخوابیدم!

بعد از چهار روز فقط در حد سه ساعت خوابیدم و در طی این سه ساعت چندین بار از خواب بیدار شدم 

و کلا نمی تونستم چیزی بخورم و به طرز وحشتناکی معده ام بهم ریخته بود همه ی اینا بخاطر این بود که فکر میکردم تنها کسیم که روز به روز داره توی باتلاق زندگی فرو می‌ره 

برای اینکه همیشه تو کله ام کرده بودن که نباید احساس شکست و خستگی بکنی برای همین چون این حس ها رو داشتم و راه حلی برای مشکلاتم نداشتم به مرز نابودی رسیدم و نیاز داشتم که یکی بهم بگه غمگین نباش تقصیر تو نیست اینا بخشی از روند زندگیه و تو فقط یه آدمی یه آدم ساده...

همین جمله ها میتونست کلی حالم رو بهتر کنه 

برای همین منم بهت میگم که اگر درگیر حس ها و مشکلات بدی هستی خودت رو سرزنش نکن چون تو فقط یه آدمی!

و همه ی اینا بخشی از زندگیه نه اون چیزایی که صبح تا شب تو فیلم ها و فضای مجازی میبینی هیچکس بی نقص نیست و گاهی وقت ها زندگی روی خوشی بهت نشون نمی‌ده ...

پ.ن: این عکس رو روز دوم از خودم گرفتم روز چهارم اصلا دیگه چشمهام باز نمیشدن...

هنوز اون مشکلاتی که داشتم حل نشدن اما خوشبختانه تونستم یه راهی پیدا کنم که یکم خودم رو آروم کنم و هوای خودم رو داشته باشم:)

من دیشب عکست برام باز نشد ......

چقد موهات قشنگگگن 🥺🥺🥺

 

۲۲ شهریور ۰۲
پاسخ
چشمات قشنگ می بینن💜🥲
۲۲ شهریور ۰۲

اول اینکه یه خسته نباشید بابت محکم بودنت، امیدوارم اتفاقی که میخوای رقم بخوره💙

ولی واقعا خودم وقتایی که برای هدفام تلاش میکنم، به شدت احساس تنهایی و درک نشدن رو لمس میکنم، نه تنها تشویقی درکار نیست بلکه چون یکم تعدی کردی از مسیری که اطرافیان مد نظرشون بوده مجبوری حرفایی رو تحمل کنی که بار خستگی رو دوبرابر میکنن...

واقعا ممنونم ازت بابت اینکه هنوز ادامه میدی و امیدوارم به مراد دلت برسی و این قوی بودنه در سایه آرامش ادامه پیدا کنه :)

۲۲ شهریور ۰۲
پاسخ
درود خیلی خیلی ممنونم بخاطر آرزوی قشنگتون امیدوارم که برای شما هم بهترین ها رقم بخوره:))
دقیقاً...همیشه اون فشاری که از اطرافیان وارد میشه باعث میشه که واقعا آدم اذیت بشه یا حتی از مسیر اصلیش خارج بشه 
برای همین من جدیدا راجب کارهایی که می‌خوام انجام بدم به کسی نمی گم تا در آرامش کارم رو انجام بدم و وقتی به انتهای مسیری که خواستم رسیدم بهشون میگم که چیکار کردم
خیلی ممنونم :)
امیدوارم که شما هم به همه ی خواسته هایی که دارید برسید و هر روز قوی تر از روز قبل باشید:)))
بازم خیلی ممنونم بابت انرژی مثبتی که بهم دادید:)

۲۲ شهریور ۰۲

سلللااام یگااانه بعد از کلییی خستگیرکه امروز سر ویدیو داشتم واقعا حالمو خوب کردی......

 

 

 

 

منم همبنطور تا بی نهایت ....

۲۱ شهریور ۰۲
پاسخ
درود بر نارسیس عزیز:)) امیدوارم که حال دلت خوب باشه 💓
خسته نباشی واقعا :)))
خوشحالم که تونستم حالت رو بهتر کنم❤️
طبیعیه چون فقط آدمیم ...
۲۱ شهریور ۰۲
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Biography

من مطمئن نیستم که واقعا وجود دارم
من همه ی نویسندگانی هستم که خوانده ام
تمام افرادی که ملاقات کرده ام
همه ی زنانی هستم که دوستشان داشتم و تمام شهرهایی که دیده ام
-خورخه لوئیس بورخس