پولاریس

مینویسم زیرا این تنها یادآور وجود من است

پایان خواهد یافت

yeganeh. dokht ۱۴۰۲/۷/۱۸، ۰۹:۴۵

جنگ پایان خواهد یافت و رهبران با هم گرم خواهند گرفت و باقی می‌ماند آن مادر پیری که چشم به راه فرزند شهیدش است و آن دختر جوانی که منتظر معشوق خویش است و فرزندانی که به انتظار پدر قهرمانشان نشسته‌اند. نمی‌دانم چه کسی وطن را فروخت اما دیدم چه کسانی بهای آن را پرداختند...

 

- محمود درویش

این مدت فکر میکردم 

اگر محمود درویش این روزها بود چی می سرود؟

 

۱۹ مهر ۰۲
پاسخ
هعیی ...
شاید چیزی برای سرودن نداشت
اتفاقات این روزا دیگه حرفی برای گفتن باقی نمیذارن...
۲۰ مهر ۰۲

نمیدانم چه کسی وطن را فروخت اما دیدم چه کسانی بهای آن را پرداختند...

۱۸ مهر ۰۲
پاسخ
.....🚶
۱۸ مهر ۰۲

چقدر قشنگ و به جا :)

۱۸ مهر ۰۲
پاسخ
:))
۱۸ مهر ۰۲
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Biography

من مطمئن نیستم که واقعا وجود دارم
من همه ی نویسندگانی هستم که خوانده ام
تمام افرادی که ملاقات کرده ام
همه ی زنانی هستم که دوستشان داشتم و تمام شهرهایی که دیده ام
-خورخه لوئیس بورخس