پولاریس

مینویسم زیرا این تنها یادآور وجود من است

بعنوان نیمچه دندانپزشک باید بگم که هر جایی از بدن که پرکار باشه، متابولیسم پایش میره بالا و زود زود سلولهاش عوض میشن و اصطلاحا remodel میشه و رد قاشق نمیمونه

از طرفی هر نقطه ای خونرسانیش کم باشه، ضعیف میشه و کمتر remodel میشه و مستعد آسیب هست (مثلا زخم‌بستر)

در نتیجه، ایناهم‌چون از معزشون استفاده نمیکنن، خونرسانی ناحیه جمجمه کمتره و مستعد آسیبه و جای مهر سریع میمونه اما از طرفی حرف مفت زیاد میزنن و زبونشون پرکاره‌و ریمادل میشه :))

۳۱ شهریور ۰۲
پاسخ
:))بله دقیقا متاسفانه فقط بلدن حرف بزنن...
حرف زدنم خوبه اما حرف زدنی که بر پایه ی اندیشه باشه
اما متاسفانه تنها چیزی که ازش استفاده نمی کنن مغزشونه
۶ مهر ۰۲

واییی عالی بوددددد🤣🤣🤣🤣😂🤣😂👍 واقعا خوب گفتی !!!

من فکر کنم خودشون اینطوری می کنن زیاد بهشون توجه نکن 

هزاران نفر دیگه هم نماز می خونن اینطوری نمیشه پیشونیشون ! بهتره بازش نکنم🙂 چون بعدا زیر و بَم زندگیمون  رو در میارن و میگن فلان چیز چی بود گفتی و الکی برای آدم حرف در میارن حتی کار هم نکنی...خیلی زندگی رو کم جهنم نکردن .منتظر یه آتو هستن کل ملت رو بگن مجرمین😂 فقط ما خوبیم

۲۷ شهریور ۰۲
پاسخ
😅😅بله متاسفانه:)
البته فقط کشور ما اینطور نیست بلکه کل جهان همینطوریه 
به نظرم سیستم برده داری از بین نرفته و فقط به شکل نوین ادامه پیدا کرده...
ماهم مجبوریم که سکوت کنیم ....
۶ مهر ۰۲

خیلی ممنون لطف دارین T-T 💖

۲۶ شهریور ۰۲
پاسخ
💜:)
۲۶ شهریور ۰۲

آنچه که عیان است

 چه حاجت به بیان است؟

 

راستش مشخصه که چه کاری می کنن و برای چه

۲۶ شهریور ۰۲
پاسخ
بله دقیقا همینطوره:))
+چقدر وبلاگتون قشنگه
۲۶ شهریور ۰۲

سلام . چند تا از مطالب وبلاگتون رو خوندم . قلم خوبی دارید . موفق باشید .

۲۶ شهریور ۰۲
پاسخ
درود خیلی ممنونم نظر لطفتونه:)
امیدوارم که شماهم موفق باشید
۲۶ شهریور ۰۲

زیاد نباید فکر کرد

به نظر من دین و مذهب همه برای نظم بخشیه، چه بسا آدمایی که به اسم دین و تظاهر بهش چقدر آسیب که به مال و جون مردم نمیزنن

 

و چه آدم هایی که اصن دین و مذهب حالیشون نیست، از بچگی اینجوری بزرگ شدن، و چه خدمت هایی که به خلق کردن

 

اما کل ماجرا این نیست، به نظرم باید فارغ از جریانهای سیاسی و... آدم سرش تو کار خود باشه، آدمای موفق واقعاً درگیر یسری از قضایا نمیشن...

این بحث های دینی همیشه مشکل منم هست، ولی کم کم دارم سکوت رو جایگزین کلمات میکنم، به ویژه توی بحث های فامیلی و دوستانه :)

۲۶ شهریور ۰۲
پاسخ
بله دقیقا:)
دین برای نظم بخشیدن به جامعه ایجاد شده اما گاهی وقت ها باعث میشه که آدمای مذهبی در قالب اعتقاداتی که دارن آسیب های جبران ناپذیری رو به بقیه بزنن مثل سریال hellbound البته اونا یه فرقه بودن اما صبحت ها و کارهاشون بر محوریت دین بود اما از یه جایی به بعد از دین برای رسیدن به امیال خودشون استفاده میکردن کلا به نظرم همه ی اینها بر می گرده به شخصیت واقعی اون فرد وگرنه مثل همون حرف خودتون آدم های بی دین هم داشتیم که حتی وجود خدا رو نفی میکردن اما به جامعه خدمات بزرگی رو ارائه دادن ...
منم واقعا سعی کردم که در رابطه با این مسائل سکوت کنم مخصوصا در طی دو سال اخیر چون کلا بحث اعتقادات آدم ها وسطه من یه چیز میگم و طرف مقابل یه چیز دیگه و هر دو هم نسبت به اعتقادات خودمون یه تعصب خاصی داریم و اینجور بحث ها نه تنها برنده ای نداره و باعث ضعف اعصاب میشه کدورت هم ایجاد می‌کنه
اما گاهی وقت ها سکوت کردن واقعا سخته و حس کردم بعد از این همه مدت باید یکم برون ریزی بکنم😅.
۲۶ شهریور ۰۲

مگه شما زبونشون رو دیدی ؟ (:

 

۲۵ شهریور ۰۲
پاسخ
راستش یه زمانی پای منبر خیلی هاشون نشستم..
و موقعه ای که داشتن موعظه میکردن بله زبونشون رو دیدم🚶
میدونید کلا مسئله تظاهر کردنه یکسری از افراد برای اینکه خودشون رو متمایز نشون بدن یا بگن ما خیلی خاص هستیم و بنده ی‌ فرمانبردار خداییم از این کارا میکنن و به عنوان یه فردی که مخاطبشونه حس میکنم بهم بی احترامی شده و من رو احمق فرض کردن....
اما تعداد کمی هستن که ظاهر سازی نمی کنن  تبلیغ واقعی برای دین باید بدین صورت باشه
این مورد تنها برای اسلام صدق نمی کنه بلکه بقیه ی ترویج دهندگان ادیان مختلف رو هم شامل میشه
من خودم شخصا بخاطر همچین افرادی به بی دینی مطلق رسیدم!
طوری که حتی یه مدتی ایمانم نسبت به  خدا رو هم از دست داده بودم
و مقصر واقعی کیه ؟ من یا شخصی که با کارها و حرف های اشتباه من رو به این مرحله رسوند ؟
۲۶ شهریور ۰۲

من یه رفیق دارم، استدلال جالبی داره، میگه:

"چطوریه جای مهر رو پیشونی میمونه، ولی این همه زمین میشینم جاش رو باسن نمیمونه"

:/😂

۲۵ شهریور ۰۲
پاسخ
دقیقا آدم میمونه چی بگه 🚶🚶🚶🚶...
۲۶ شهریور ۰۲

یا سیب زمینی داغ بوده ، یا آتش شون برای مال دنیا بالا بوده مهر داغ شده جای سوختگی مانده

۲۵ شهریور ۰۲
پاسخ
دقیقا...
متاسفانه همچین افرادی باعث شدن که آدم نه تنها از دین بلکه از هر چیز دیگه ای هم زده بشه 🚶
۲۵ شهریور ۰۲

مهر خاکه

ضمن اینکه نیازی نیست زیاد نماز بخونین

شما یه سجده طولانی روی مهر بکنین پیشونی تون اثرش رو میگیره .

 

ولی قاشق فلزه

بعد قاشق رو زبون قراره چه اثری بذاره ؟؟ مگه ابنبات رنگیه ؟

۲۵ شهریور ۰۲
پاسخ
مسئله همینه مهر خاکه و به اندازه ی آهن سفت نیست 
اما قاشق باعث تغییر حالت یا شکل زبون نمی شه
تعداد دفعات غذا خوردن از سجده کردن در طول یه شبانه روز بیشتره ....
درسته که اگر مدت زمان زیادی مثلا ده دقیقه اینطوریا سجده کنی جاش ممکنه رو پیشونیت بمونه اما کدوم نمازی اینقدر سجده اش طولانیه! تازه چون بین هر سجده یه فاصله ی زمانی وجود داره باعث همچین مسئله ای نمیشه و جای سجده ی قبلی از بین می‌ره چون پوست الاستین داره چوب که نیست🚶
این حرف من کنایه به این قضیه بود که همچین چیزی که در زندگی هر آدمی اینقدر پر تکراره تاثیری روی آناتومی حفره ی دهان نداره پس چطور همچین چیزی اینقدر تاثیر داره و جاش اینقدر عمیق و دقیق میفته!
یعنی مهری که باهاش نماز میخونن همیشه ثابته ؟
به عنوان یه آدمی که قبلاً خیلی مذهبی بوده علاوه بر خونه درمسجد هم زیاد نماز میخوندم طرح مهر مسجد با مهری که در خونم بود فرق داشت پس چرا یه نفر که ادعای بیشتری در این رابطه داره طرح یه مهر خیلی دقیق روی پوستش افتاده حتی کلمات حک شده روی مهر دقیق افتاده روی پیشونیش!
۲۵ شهریور ۰۲

قیاس خوبی نبود 😂

 

۲۵ شهریور ۰۲
پاسخ
چرا 😅؟
۲۵ شهریور ۰۲

یا خودعه خداااا...... 

۲۵ شهریور ۰۲
پاسخ
🌚
۲۵ شهریور ۰۲
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Biography

من مطمئن نیستم که واقعا وجود دارم
من همه ی نویسندگانی هستم که خوانده ام
تمام افرادی که ملاقات کرده ام
همه ی زنانی هستم که دوستشان داشتم و تمام شهرهایی که دیده ام
-خورخه لوئیس بورخس