پولاریس

مینویسم زیرا این تنها یادآور وجود من است

قضاوت

yeganeh. dokht ۱۴۰۲/۸/۶، ۰۰:۴۹

اگر در رابطه با کسی دچار سوءتفاهم میشید به جای قضاوت کردن بهش بگید 

به جای قضاوت کردن بهش بگید 

بهش بگید 

بهشششش بگیددددد.. 

 

 

 

واقعا سخته.. یکی مث من وقتی با کسی دچار مشکل میشم اگه اون جلو نیاد اصلا نمیتونم مشکلو حل کنم.. حل تعارض قطعا یه مهارته.. 

۶ آبان ۰۲
پاسخ
بله سخته....
اما اگر سعی کنید که روش کار کنید درست میشه من خودمم این مشکل رو داشتم و هنوزم  دارم ولی روش کار کردم 
چون این مسئله می‌تونه به خود شخص آسیب برسونه من این کار رو بیشتر بخاطر آرامش خودم انجام میدم 

۷ آبان ۰۲

نصف بدبختیامون از همین حرف نزدنا و سوءتفاهماست

۶ آبان ۰۲
پاسخ
دقیقا....💔
۶ آبان ۰۲

قاضی فقط خداست؟!😂

۶ آبان ۰۲
پاسخ
ای کاش بیان هم گیف داشت🚶
۶ آبان ۰۲

سلام. سلام.سلام

این حرف شما رو همیشه باید حمل کرد:).

۶ آبان ۰۲
پاسخ
درود :)
امیدوارم که آدما سعی کنن بهش عمل کنن 
شخصا خودم سر این قضیه خیلی خیلی اذیت شدم 🚶
۶ آبان ۰۲
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Biography

من مطمئن نیستم که واقعا وجود دارم
من همه ی نویسندگانی هستم که خوانده ام
تمام افرادی که ملاقات کرده ام
همه ی زنانی هستم که دوستشان داشتم و تمام شهرهایی که دیده ام
-خورخه لوئیس بورخس