پولاریس

مینویسم زیرا این تنها یادآور وجود من است

من در دنیای موازی

yeganeh. dokht ۱۴۰۲/۴/۴، ۰۸:۲۳

- میشه قبل از خوندن حتما آهنگ رو پلی کنید:)

 نور خورشید چشمهام رو نوازش می‌کنه به هر سختی که هست بلند میشم و به بدنم کش و قوس میدم ، بوی عود وانیلی که چند روز پیش خریدم کل فضای خونه رو پر کرده پرده ها رو کنار میکشم  و نور بیشتر از قبل همبستر وجود دیوار های خالی از نقش میشه
بخشی از انگیزه ام برای شروع روز قهوه ای هستش که دیروز خریدمش  جعبه اش رو باز میکنم و تا جایی که میتونم بوش میکنم بوی بهشت میده...
صدای مامانم توی سرم می پیچه که بهم میگه حواست هست که زیاد کافئین مصرف نکنی؟
اینقدر صداش واضحه که حس میکنم کنارمه برای همین یه نگاه سطحی به اطرافم میندازم و مطمئن میشم که الان بیرونه یه لبخند کوچیک میزنم و میگم که این یه بار رو قسر در رفتم
صدای کتری بلند میشه و با صدای لئونارد کوهن درهم آمیخته میشه
ماگم رو که طرح شب پر ستاره است رو پر از قهوه میکنم و روی کاناپه ی ابی رنگی که دسته های چوبی خوش رنگی داره میشینم
موهام رو باز میکنم و تنها محرکی که یادم میاره هنوز زنده ام گرمای قهوه اییه که هر لحظه بیشتر از قبل برای رفتن عزمش رو جزم می‌کنه و خبری از استرس و اضطراب نیست
و خودم رو بخاطر  انتخاب های زندگیم استنطاق نمی کنم
ساده تصمیم میگیرم و ساده زندگی میکنم اینبار منم که زودتر انتخاب کردم که خیلی از آدمهای زندگیم رو ترک کنم
اینبار من کسی نیستم که با احساس ناکافی بودن تنها میمونه
قهوه ام رو میذارم روی میز و مثل کارن تو فیلم clementine
به یه گوشه ی اتاق میرم صدای آهنگ رو زیادتر میکنم و خودم رو در آغوش میکشم و فارغ از غوغای جهان تنم رو به نت های موسیقی می سپارم
و به آرامی پاهام رو روی زمین جابجا میکنم و با هر بار تماس پاهام با زمین میفهمم که چقدر ساده و بی دغدغه میتونم خودم رو دوست داشته باشم و یه گوشه ی دنیا زندگی کنم
رشد کنم و جوونه بزنم مثل جوونه ی قرمز رنگ گلدون فیکوسم ...

 

پ.ن: چون با گوشی پست گذاشتم ممکنه همه‌چیز یکم بهم ریخته شده باشه 🚶

سلام. سلام.سلام

فکر کنم قهوه خورذن توی همه ی تو دنیای موازی مرسومه😀

آهنگ رو که روی دکمه ی پخشش زدم یک لحظه فکر کردم گروه رامشتاین دارن می خوانند😅🎡

این فیلم که سکانسی رو ازش گذاشتید، همونیه که به اسمش توی پست اشاره کردید؟

خیلی جالبه ها، هم ما ایرانیا اسم کارن میگذاریم ، هم خارجیا!

۷ تیر ۰۲
پاسخ
درود 
قهوه کلا یه انگیزه است برای زندگی:)
بله همون فیلمه اما اصلا پیشنهادش نمی کنم من فقط بخاطر اینکه یکی از بازیگر های مورد علاقه ام در این فیلم نقش بازی میکرد دیدمش اما جز این سکانسش ادامه ی فیلم واقعا بی محتوا و بی معنیه 
بله واقعا جالبه ....😅
۱۲ تیر ۰۲

پست قشنگ بوی قهوه میداد :)) خوشم اومد واقعا.

روابط سمی اطرافیان خیلی رو آدم تاثیر میزاره... حتی اگر ضربه‌ای هم نزنه فکر آدمو خسته میکنه و آدم سست میشه. اینکه خودتون تو دنیای موازی سعی کردین رو خودتون و علی‌الخصوص اخلاق و ویژگی‌های شخصیتیتون تمرکز کنین نشونه خوبی هستش. یکجورایی واقع گرا هست و شدنیه اگرچه کار خیلی راحتی هم نیست.

امیدوارم حالتون همیشه خوب باشه و قدمای خوبی برای بهتر شدن و رسیدن به اون یگانه ایده‌آلتون بردارین :)

۴ تیر ۰۲
پاسخ
درود :)
خیلی خوشحالم که خوشتون اومده
بله دقیقا همینطوره و به مرور زمان انگار دیگه حتی تمایلی برای برقراری  ارتباط با بقیه باقی نمی مونه و می‌تونه زمینه ساز گوشه گیری و افسردگی بشه
بله رسیدن بهش شدنیه اما نیاز به تلاش داره 
وقتی پست رو می نوشتم متوجه شدم که انتظارات زیادی از زندگی ندارم اما با این وجود رسیدن به این حد متوسط از معیار هام نیاز به تلاش های مستمر داره 
خیلی خیلی ممنونم بابت آرزوی زیباتون و انرژی خوبی که دادین امیدوارم که شما هم بتونید به اهداف و اون آرامشی که دنبالش هستید برسید:)
۴ تیر ۰۲

ای جانم 

خوشحالم که بهت کمک کرده ❤️

۴ تیر ۰۲
پاسخ
🫂💜
۴ تیر ۰۲

چه عکس زیبایی 

کار خوبی انجام دادی و خیلیا رو حذف کردی 

۴ تیر ۰۲
پاسخ
چشمات زیبا می بینن:))
اما این عکسِ رو من نگرفتم...
به نظرم تصمیم گرفتن برای اقدام به یه کاری از پایبند بودن بهش آسون تره امیدوارم تصمیمم تداوم پیدا کنه 

۴ تیر ۰۲

سلام عزیزم .مرسی که تو این چالش شرکت کردی 😘

هیچی بهم نریخته و همه چی اوکیه .

حس ناکافی بودن خیلی بده ... امیدوارم کمتر آدمی تو زندگیش با این حس مواجه بشه

۴ تیر ۰۲
پاسخ
درود مهربونم :)
خواهش میکنم  در واقع من باید تشکر کنم که با چالش خوبت باعث شدی حالم بهتر بشه و بعد از مدت ها بهانه ای برای نوشتن پیدا کنم...
بله واقعا حسِ خیلی بدیه 
هرچقدر می‌خوام سعی کنم که آدم مغروری باشم و به خودم ببالم نمی تونم اما امیدوارم این حس پایانی داشته باشه چون تحمل کردن خودم داره سخت میشه 
۴ تیر ۰۲
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Biography

من مطمئن نیستم که واقعا وجود دارم
من همه ی نویسندگانی هستم که خوانده ام
تمام افرادی که ملاقات کرده ام
همه ی زنانی هستم که دوستشان داشتم و تمام شهرهایی که دیده ام
-خورخه لوئیس بورخس