پولاریس

مینویسم زیرا این تنها یادآور وجود من است

خط پایان

yeganeh. dokht ۱۴۰۲/۱۲/۱۶، ۰۲:۳۹

درود :)

بنابه یکسری دلایل دیگه این وبلاگ بروز نمیشه

و کلا برای همیشه تصمیم دارم از این فضا دور بمونم...

تقریبا ده سال از عمرم رو در بیان گذروندم اینجا بزرگ شدم و با آدمهای متفاوتی آشنا شدم 

نوشته های زیباتون رو خوندم و یه بخشی از رشد شخصیتی خودم رو مدیون‌ این فضا و آدمایی هستم که در اینجا باهاشون آشنا شدم

بابت اینکه نوشته هام رو خوندید و ازم حمایت کردید خیلی ممنونم واقعا برام ارزشمنده و امیدوارم انعکاس حس های خوبی که بهم دادید رو در زندگیتون ببینید:)

تصمیم ندارم که اینجا رو حذف کنم و نگهش می دارم...

امیدوارم که همیشه حال دلتون خوب و لبتون خندون باشه

خدانگهدارتون♥️♥️

Biography

من مطمئن نیستم که واقعا وجود دارم
من همه ی نویسندگانی هستم که خوانده ام
تمام افرادی که ملاقات کرده ام
همه ی زنانی هستم که دوستشان داشتم و تمام شهرهایی که دیده ام
-خورخه لوئیس بورخس