پولاریس

مینویسم زیرا این تنها یادآور وجود من است

تا ابد

yeganeh. dokht ۱۴۰۲/۴/۲۴، ۱۳:۵۵

دوست داشتنت حس عجیبی داشت اوایلش حس کردم سردر گمم اما بعد از یه بازه ی زمانی حس کردم که برای اولین بار  تکلیفم با خودم مشخصه دوست داشتم بیشتر راجبت بدونم دوست داشتم بدونم رنگ مورد علاقه ات چیه وقتی ناراحتی چطور خودت رو آروم میکنی وقتی خوشحالی موقع خندیدن چشمهات چه شکلی میشن یا وقتی میگی خوبم واقعا حال دلت چطوره
دوست داشتم وقتی حس می‌کنی خسته ای موهات رو نوازش کنم یا وقتی حس کردی که طرد شدی بغلت کنم و در گوشت بگم همه ی اینا تموم میشه
میدونی با وجود اینکه هیچوقت بهت نزدیک نشدم اما انگار دستهام میدونن نوازش کردنت چجوریه انگار میدونن که چه موهای نرمی داری
انگار چشمهام میدونن که لبخندت چقدر قشنگه حس میکنم انگار خیلی زیاد میشناسمت حتی بیشتر از خودم هر چند میدونم که هیچوقت من برات مهم نبودم بعد از فهمیدن اینا حس کردم حسم احمقانه است و بابت هر لحظه دوست داشتنت خودم رو سرزنش کردم اما بعدش به مرحله ی پذیرش رسیدم برای همین الان حسی که نسبت بهت داشتم و هر لحظه ای که بهت فکر کردم رو بیشتر از خودت دوست دارم چون باعث شدن در مغموم ترین لحظات زندگیم لبخند بزنم باعث شدن صبح ها با امید بیشتری بیدار بشم باعث شدن که از دوباره خیال پرداز بشم باعث شدن قلبم تند بتپه
گاهی وقت ها دوست دارم که از دوباره مسیر شکل گیری احساسم به تورو طی بکنم حتی اگر تهش قرار باشه بازهم احساس پوچی بکنم حسی که نسبت بهت داشتم با وجود اینکه ناکام موند اما تا ابد بخشی از من باقی خواهد موند ....تاابد....

سلام عزیزم

متنت واقعا قشنگه😍😍

۲۸ تیر ۰۲
پاسخ
درود مهربونم 💜
نظرلطفته خوشحالم که خوشت اومده🫂❤️
۲۹ تیر ۰۲

تا ابد... ابد. جاویدان. همیشگی. آخرِ آخر. || چیزی که نهایت و آخر ندارد.

 

در همین راستا شاعر می فرماد:

جز دلِ من کز ازل تا به ابد عاشق رفت

جاودان کَس نشنیدیم که در کار بِمانْد

گشت بیمار که چون چشمِ تو گردد نرگس

شیوهٔ تو نَشُدَش حاصل و بیمار بماند

 

+ متن و انتخاب موسیقی، هر دو خیلی زیبا :))

۲۸ تیر ۰۲
پاسخ
سپاس بابت فرستادن این شعرِزیبا:)))
خیلی خیلی ممنونم نظر لطفتونه🫂💜
۲۸ تیر ۰۲

متن خیلی قشنگی بود یگانه جون😍🫰💓

 

و من رو یاد حرف استادم که امروز بهمون می‌زد دوباره انداختی !

 

اینکه وقتی یکی دیگری رو دوست داره قرار نیست به دلیل زیاد دوست داشتنش فرد مقابل هم اونو اونطوری دوست داشته باشه و شاید اونطور اون دوست داشتن رو حس نکرده ! 

دوست داشتنی که به عشق منجلب میشه درد ها و سختی های خاص خودشو داره و ....کلی حرف های دیگه که کاش ضبط می کردم منک یاد امروز و مرور خاطراتی انداختی!

و چقدر قشنگ نوشتی ♡

۲۵ تیر ۰۲
پاسخ
خوشحالم که خوشت اومده مهربونم 💜🫂
استادتون چه حرف قشنگی زده :))
در یکی از اپیزود های پادکست جافکری یه جمله ی خیلی قشنگ شنیدم اونم این بود که همین مسیر دوست داشتنه که برای آدم لذت بخشه و در نهایت میفهمیم اون حسی که نسبت به اون شخص داشتیم رو بیشتر از خودش دوست داریم ...
❤️ نظر لطفته ممنونم بابت کامنت قشنگت
۲۶ تیر ۰۲

چقدر زیبا نوشتی یگانه ... احساس جملات منتقل میشن ...

 

یگانه می‌تونم، این پست رو صوتی بخونم و بازنشر کنم؟

۲۵ تیر ۰۲
پاسخ
خیلی ممنونم نظر لطفته:)
بله خوشحال میشم..
۲۵ تیر ۰۲

چقدر قشنگ نوشتی

۲۵ تیر ۰۲
پاسخ
نظر لطفته مهربونم:)❤️
۲۵ تیر ۰۲

وقتی یه متن میخواد قلب ادمو نوازش کنه ...:")

۲۴ تیر ۰۲
پاسخ
سلام نارسیس عزیزم خوشحالم که خوشت اومده 🫂❤️
۲۴ تیر ۰۲
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Biography

من مطمئن نیستم که واقعا وجود دارم
من همه ی نویسندگانی هستم که خوانده ام
تمام افرادی که ملاقات کرده ام
همه ی زنانی هستم که دوستشان داشتم و تمام شهرهایی که دیده ام
-خورخه لوئیس بورخس