پولاریس

مینویسم زیرا این تنها یادآور وجود من است

اینو یه نشونه در نظر بگیر ....

yeganeh. dokht ۱۴۰۲/۶/۱۱، ۲۰:۴۹

 

 

خیلی وقته که  از شبکه های اجتماعی فاصله گرفتم تنها اپی که داشتم تلگرام بود که فکر کنم چهار روزی میشه که پاکش کردم و روی حالت خودکار قرارش دادم که تا یک ماه دیگه حساب کاربریم در کل پاک بشه کارهای زیادی هست که باید انجام بدم اما خودم رو غرق در موسیقی و فیلم کردم و تمام مدت از همه چیز طفره رفتم اما دیگه وقتشه که به خودم بیام

یکی از اون کارها زبانمه که اوضاعش داغونه 

برای همین یه برنامه برای خودم تا یک سال اینده نوشته ام و برای تقویت مکالمه ام یا حداقل برای اینکه جرعت صحبت کردن به خودم بدم تصمیم گرفتم که تا روزی که تعیین کردم هفته ای یه بار متن مورد علاقه ام رو بخونم و تمرین کنم  و این فایل رو به عنوان شروع برای خودم ضبط کردم که  وقتی به انتهای این راه رسیدم ببینم که چقدر پیشرفت داشتم 

برای همین لحجه ی مزخرفم رو نادیده بگیرید 

و این پست رو هم یه نشونه در نظر بگیرید برای شروع کردن کاری که هی پشت گوش میندازید :)))

از همین الان براتون ارزوی موفقیت میکنم فقط یکمی شجاع باشید و سعی کنید که از دایره ی امنتون خارج بشید فایتینگگگگ :)))

.

اتفاقا لهجه‌ت خیلی خوبه یگانه. اینتونیشنت هم خوبه. 

حس اجرات هم که نگم! 

خوشحالم که داری قدم بزرگی برای شروع کار به عقب انداخته ت برمیداری.

باریکلا دخترجون :))

۱۵ شهریور ۰۲
پاسخ
خیلی ممنونم بابت حس خوبی که بهم دادی 🥲❤️
امیدوارم که توهم در حال انجام هرکاری که هستی بتونی تا تهش ادامه بدی❤️
۱۶ شهریور ۰۲

سلام 

چه لهجه ی خوبی ،واقعا آفرین .

همه چی به وقتش اتفاق میفته؛ فقط اینکه وقتش رو ما تعیین نمیکنیم متاسفانه  (نمیدونم کی تعیین میکنه؟) ولی اگر در راه باشیم و شجاع، خیلی از چیزها به وقوع میپیوندن.

 

۱۵ شهریور ۰۲
پاسخ
درود 
خیلی ممنونم نظر لطفتونه:))
بله دقیقا همینطوره شاید نتونیم زمانش رو تعیین کنیم اما نباید ناامید باشیم با تلاش کردن  بالاخره یه زمانی به مقصد مورد نظرمون میرسیم که بهتر از نرسیدنه
۱۶ شهریور ۰۲

برای من باز نشد متاسفانه:"

 

خیلی خوبه واقعا اگر نفس قوی ادم داشته باشه و همه جوره پای تصمیماتش بمونه

 

 

۱۲ شهریور ۰۲
پاسخ
الان چی ؟
بله همینطوره :))) 
امیدوارم که منم بتونم پای تصمیماتم بمونم...
۱۲ شهریور ۰۲

ابی چویی؟‌!

 

 

خخخیلی خوشحال شدم که توام گوش میدی .....ممماااچ به وجودت 

۱۱ شهریور ۰۲
پاسخ
آری خیلی دلم براش سوخت 🚶🚶🚶
❤️🫂🫂
۱۱ شهریور ۰۲

سسلام یگانه .....واقعا بهترین تصمیم همینه ...... فایتینگگگ

۱۱ شهریور ۰۲
پاسخ
سلام نارسیس خیلییی ممنونم❤️❤️❤️🫂🫂🫂
چقدر پست جدیدت رو دوست داشتم:) همینطور قوی ادامه بده 
۱۱ شهریور ۰۲
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Biography

من مطمئن نیستم که واقعا وجود دارم
من همه ی نویسندگانی هستم که خوانده ام
تمام افرادی که ملاقات کرده ام
همه ی زنانی هستم که دوستشان داشتم و تمام شهرهایی که دیده ام
-خورخه لوئیس بورخس