پولاریس

مینویسم زیرا این تنها یادآور وجود من است

نقل قولی از میم

yeganeh. dokht ۱۳۹۹/۳/۹، ۰۲:۳۲

+یگانه تو بودی که نوشته بودی حس میکنی من ازتو بدم میاد و برام بی ارزشی؟

-اره

+چرا همچین حسی داری؟

-نمیدونم 

+مگه میشه حتما یه دلیلی داره 

-گاهی وقتا آدم هیچ کلمه ای برای حس هایی که داره پیدا نمی کنه 

فقط حس میکنه و منم این رو از عمق وجودم حس کردم

+فکر کنم تو فقط به کمی زمان احتیاج داری تا آروم بشی آدما وقتی ناراحتن همه چی و همه کس دلشونو میزنه اینطور نیست؟

-......

+به نظرت یه آدم  برای آروم شدن کسی که یه سال ازش کوچیک تره چه پیشنهاد دیگه ای میتونه بده؟

-شاید همین که به زمان نیاز داره کافی باشه و منم به زمان نیاز دارم بیشتر از هرچیز دیگه ای....

 

 

پی نوشت :

امیدوارم وراجی هام اذیت تون نکنه 

چون فکر کنم اینجا تنها جایی که برام باقی مونده 

تا کمی افکارم رو آروم کنم......

Biography

من مطمئن نیستم که واقعا وجود دارم
من همه ی نویسندگانی هستم که خوانده ام
تمام افرادی که ملاقات کرده ام
همه ی زنانی هستم که دوستشان داشتم و تمام شهرهایی که دیده ام
-خورخه لوئیس بورخس