پولاریس

مینویسم زیرا این تنها یادآور وجود من است

چه فرقی بینشون هست؟

yeganeh. dokht ۱۳۹۹/۳/۸، ۲۱:۱۷

چه فرقی بین حس مرگ و زندگی کردن مثل یه مرده متحرک هست؟

این روزا از همه فاصله گرفتم دست خودم نیست....میترسم از حرف زدن از اینکه بازم دلم بشکنه و دلایلش رو پوچ بدونن یا بازم بترسم از گفتنشون...

بعضی از ادما هم دیگه دل زدم کردن ....با رفتاراشون با حرفاشون 

ترجیح دادم بجای اینکه با «ز»بابت رفتار های بی ادبانه ی همیشگیش قهر کنم نادیده بگیرم سرد بشم باهاش ....

فکر کنم  این کار بهتری باشه....

ای کاش میتونستم خودمو از حافظه ی تمام آدما پاک کنم....

اگه از خودم دورت میکنم ناراحت نباش....خوشحال باش:)من ادم بدی نیستم و این نشون دهنده ی این نیست که تو بدی...

فقط حس میکنم این کار بهتریه:)

Biography

من مطمئن نیستم که واقعا وجود دارم
من همه ی نویسندگانی هستم که خوانده ام
تمام افرادی که ملاقات کرده ام
همه ی زنانی هستم که دوستشان داشتم و تمام شهرهایی که دیده ام
-خورخه لوئیس بورخس