پولاریس

مینویسم زیرا این تنها یادآور وجود من است

واقعیت

yeganeh. dokht ۱۳۹۹/۲/۳۰، ۱۶:۴۹

 

 

 من خودم جز افرادیم که وقتی با یک واقعیتی رو برو میشم که حداقل با پیش بینی و خواسته ام هم راستا نیست اون رو مثل یک پتک تو سر خودم میزنم و اونقدر بزرگش میکنم ،که  هم من  و هم دنیام رو در خودش می بلعه ....

اما واقعا واقعیت چیه ؟!

واقعیت از نظر من یک چیز متغیره و با توجه به افکار و عقاید افراد معنای متفاوتی پیدا میکنه و یک سری مفاهیم جدید رو در خودش گسترش میده، پس واقعیت گستره ای از افکار و حس های متفاوتیه که انسان ها میخوان در رابطه با محیط یا  بقیه باور کنن بزارید یک مثال بزنم مثلا ما زمانی خیلی از آدم ها رو بد میدونیم که طبق معیارها و سلیقه ی ما نباشن پس شاید خیلیا اصلا بد نباشن ...

مثلا من خودم در بازه ای از زمان دچار اضافه وزن بودم و البته  هنوزم هستم!

بیشتر آدما و شاید بهتره بگم تقریبا همه ی آدما  من رو دارای عیب میدونستن و تنها حسی که به من داشتن حس ترحم و تنفر بود انگار که من یک فردیم که از جامعه جداشده و با اون ها خیلی خیلی متفاوته اونقدر به این حرف ها و تمسخر های اونا گوش دادم تا اینکه حسی که نسبت به خودم داشتم شبیه حسی شد که اونا به من داشتن...

اما الان اینطوری نیست من چاقی رو یک عیب نمیدونم یک انتخاب میدونم و خیلی خودم رو با ارزش تر از حرف هایی که اونا میزدن میدونم ....

میدونید آدما یه روزی میفهمن که خیلی چیزا نیستن حداقل چیزهایی که بقیه میگفتن نیستن !

و هیچ واقعیتی واقعی نیست و تنها اون چیزی که تو میخوای باشه و اتفاق بیفته میشه واقعیت و مفهوم تو زندگیت smileyheart

 

 

 

 

 

 

زیبا بود

امیدوارم همین مدلی باشه

۵ خرداد ۹۹
پاسخ
:))امیدوارم 
۵ خرداد ۹۹

قشنگ بود !چون منَ م یه روزایی همچین مدلی بودم و همچنان هم 🍃

۲ خرداد ۹۹
پاسخ
:))))))) ❤
۲ خرداد ۹۹

بالاخره از اسمت رونمایی کردیXDD

۳۱ ارديبهشت ۹۹
پاسخ
😂😂😂😂are
۱ خرداد ۹۹

زیبا بود(=❤️️

۳۱ ارديبهشت ۹۹
پاسخ
❤❤❤❤❤😍
۳۱ ارديبهشت ۹۹

من چرا ی چیز دیگه تو ذهنم بود:/ نابود گشتم😑

 

🙃

+نشی که عزیزی😙

۳۰ ارديبهشت ۹۹
پاسخ
:))))))) ❤
۳۰ ارديبهشت ۹۹

عه قالبت عوض شده😍😊

واقعیت اینه که بعضی اتفاقا رو اگه مهربونانه بهشون نگاه نکنی،میکُشنت((:

 

+ممنون رفیق که نوشتیش💙❤

۳۰ ارديبهشت ۹۹
پاسخ
:)نه هنوز همونه !

اره.....
+فدایت *-* ❤

۳۰ ارديبهشت ۹۹
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Biography

من مطمئن نیستم که واقعا وجود دارم
من همه ی نویسندگانی هستم که خوانده ام
تمام افرادی که ملاقات کرده ام
همه ی زنانی هستم که دوستشان داشتم و تمام شهرهایی که دیده ام
-خورخه لوئیس بورخس